Sayang Bulan

PUNGGUK rindukan BULAN ... x muncul2, dh 2 weeks !! hrmmm... agaknye dia memg x penah pkkan aku. selama bebape taun ni x cukup ke pe yg aku wat utk dia?! dh wat yg terbaek rsenye. dia cume melakonkan "watak"nye selama ni?! aku x ksh kalo memg xnak aku. tp, berterus terang la. boleh jek terima. jgn la berterusan maenkan perasaan aku. aku sayang dia. aku byk menangis pon psl dia. dia x penah tau.
kalo dia x sayang aku camne aku syg dia, aku bleh angkat kaki. patutnye dr dulu lg. ni la padahnye org degil. dh dipesan jgn maen api. eh, maen jgk !! skang dh hampir terbakar dh.. pdn la muke aku... ekeke..susahkan kalo dh sygkan seseorg. sia2 ke ms yg aku abeskan utk dia selama ni?! well, life is all about gambling !! aku pilih jln tu. so, x leh nak slhkan sesiapa. pe2 pon aku x penah menyesal. SAYA SAYANG AWK. dan pada TUHAN, aku mintak kalo dia bkn JODOH aku, tolonglah jauhkan dia dr aku. ( ehehe, mlm ni emo la plak ) i will follow my heart !!