Masa Depan

selamat ptg, hehe..kt opis lg ni !! 2,3 menjak ni aku dh makin bosan dgn keje makan gaji... don't get me wrong !! alhamdulillah, aku sgt bersyukur dpt keje skang ni...dgn boss yg boleh give & take, flexsible la kirenye. dgn keje ni gak ade la skit harta.. moto & keta..tp, keta tu pon lom hak mutlak lg !! x abes byr lg kan..
cuma maybe umo dh makin "matang" ( ekeke, xmo sebot tua ) ni, semakin rse ade byk lg mende leh buat & kembangkan.. nak kena wat biz ni !! lgpon dgn meniaga jek leh jdk KAYA... hah, mesti ade yg ckp kalo kaya, bkn leh bwk duit tu msk kubur..terpulang la. bg aku, kite kena pupuk minda generasi muda MELAYU utk meniaga.. rezeki 9/10 dtgnye dr BERNIAGA. kite kuli, kite la boss... cume kena la terima naek turun meniaga. cube baca ni http://www.businessjihad.com/?p=2456. aku tgh brainstorm nak wat biz pe.. kena wat research !! tu pesan JUTAWAN IRFAN KHAIRI.. mesti wat kajian produk, harga & sebagainye. nak seribu daya, xnak seribu dalih kan..so, harap2 termakbul la doa aku nak wat biznes, Amin...